vineri, 13 noiembrie 2009

DE CE???????????????


Inca o noapte nedormita....o noua zi cu noi dureri de cap si nu numai.O noua zi pe care o incep cu un pumn de medicamente,cu speranta ca va fi mai bine ,cu gandul ca atunci cand ai nevoie de prieteni sau sa vb cu cineva nu ai cu cine ............si cand ma gandesc la mine imi vine sa rad ,ce naiva am fost ca un copil .Mereu alaturi pt toti,iar acum...........singura cu durerea mea.Cred ca asta mi-e rasplata pt ca am fost prea buna ,dar totul s-a schimbat.Eu m-am schimbat ....din zambetul meu a mai ramas doar o urma ,dar incerc sa zambesc pt a nu arata ce e in sufletul meu .Oare cate mai pot indura,cate mai am de indurat .Se spune ca ce nu te doboara te face mai puternic,dar nu mai cred asta,incet, incet ma doboara.Tot ce ma mentine pe linia de plutire sant cei 2 ingerasi ai mei care in fiecare dimineata cand ma trezesc ii aud cum ma striga MAMY,pt ei merita sa lupt oricat de greu mi-ar fi ,pt ei merita sa lupt chiar si pt o secunda in plus,pt ei sant in stare de orice.Daca as reusi sa indepartez noaptea cu gandurile rele si ore intregi de nesomn,daca as avea langa mine..........................nu mai are rost sa scriu,oricum incep sa bat campii si mai bine tac si inchid totul in mine ca de obicei ,de fapt la asta ma pricep cel mai bine .....dar stau si ma intreb ...........DE CE???????.......

15 comentarii:

  1. CRYSY nu stiu daca te ajuta cu ceva dar dak vreodata vrei sa vorbesti cu cineva anunta-ma si eu te voi asculta, e bine ca ai pentru cine sa zambesti e bine ca ii ai pe "ingerasi'" langa tine, nu inceta sa zambesti pentru ei...gandestete ca fiecare zi e un "miracol" ca ii ai langa tine... iti doresc sa ai o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. @ MIHAELA iti multumesc mult pt ca imi esti alaturi dar in momentul asta chiar nu am chef sa vb cu nimeni ,sant prea suparata si deprimata,dar o sa tin minte ca te-ai oferit sa ma asculti si poate o sa stam de vb curand .
    O zi minunata iti doresc .

    RăspundețiȘtergere
  3. Can ii greu, noi suntem singuri...
    Parerea mea e ca prin viata rebuie sa mergi singur. Asa e... si nu poti sa te gandesti la alti... Pentru ca nici alti nu se gandesc la tine...
    Sper ca o sa fi ok.

    RăspundețiȘtergere
  4. @RAINBOW-ai dreptate cand spui ca "altii nu se gandesc la tine "de cele mai multe ori asa e ,asa o sa incerc sa fiu si eu ,sa ma gandesc doar la mine

    RăspundețiȘtergere
  5. Gandeste ca intotdeauna e loc si de mai bine. Fi fericita cu copii si lasa pe restul in pace. Pentru nimeni nu merita sa suferi.
    Cum a spus si Rainbow, cand ne e cel mai greu suntem singuri in loc sa ne sprijine cei pe care i-am sprijinit si noi la nevoie.Asta e.

    Sunt sigura ca totul se v-a rezolva.

    RăspundețiȘtergere
  6. draga mea de ce cazi prada disperarii....nu te odihnesti pentru ca asa decizi tu ca sa iti invarti gandurile...daca nu pentru tine odihnestete pentru copii tai...pup vb pe mess...pls nu dispera...asta nu e o solutie

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite, ieri si alaltaieri m-am gandit la tine. De bine. De cat ai fost de minunata atunci cand mi-ai trimis premiul.
    Urma sa deschid blogul acesta si sambata am incercat dar am avut niscai probleme cu viteza de reactie a computerului asa ca am abndonat. O sa ma uit in urma la ce ai scris si daca voi reusi sa-ti dau un sfat care sa ti se potriveasca o sa indraznesc. Ai nevoie mai mult decat de o vorba buna sau pot sa te ajut cu orice altceva?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de mari sunt problemele tale de sanatate?
    d.ioanitescu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. @dan ioanitescu-iti multumesc mult pt grija si mi-am permis sa te adaug in lista de mess.id meu e cristinaguliga.

    RăspundețiȘtergere
  10. @didi_mada23-nu mai disper ,mi-am mai revenit un pic si incerc sa fiu optimista ,desi mi-e destul de greu .o zi minunata va doresc tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sper ca azi esti mai bine ,cel putin asa am "simtit" eu din comentariul pe care l-ai lasat la mine :))
    Spor la placinturit!:))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Ana-Maria multumesc mult ,da ma simt mult mai bine ,o seara frumoasa iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  13. off topic: te intereseaza un link exchange?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai ceva pe www.buriculpamantului.blogspot.com :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Iti multumesc pentru film si iti doresc un an mult mai bun!

    RăspundețiȘtergere