vineri, 23 octombrie 2009

De ce ti-e frica ...nu scapi ........


........E noapte si nu pot sa dorm ,am dureri foarte mari si asta ma pune pe ganduri ,trebuie sa imi iau inima in dinti si sa merg la medic desi imi este teama de ce voi afla .Cad pe ganduri si incep sa imi amintesc ultima perioada din viata mea care a fost cu totul altfel decat de obicei ,am cunoscut multe persoane ,dintre care 2 mai speciale .Am petrecut clipe minunate dar si clipe triste ,nu imi vine sa cred ca intr-un timp atat de scurt se pot intampla atatea.Nu regret decat ca s-a sfarsit totul prea repede .Cu amintiri minunate in gand adorm intr-un final ..........
O noua zi incepe ,o zi ploioasa si trista,dar imi respect hotararea si merg la medic ,ajunsa acolo am mari emotii,dar imi revin repede cand intru si medicul imi zambeste,ii povestesc ce simptome am si zambeste usor zicand sa fiu linistita pt ca sant tanara si nu crede ca am boala de care ma tem atat ,dar se apuca sa ma consulte si incet ,incet zambetul ii dispare si vad cum se incrunta,devine serios si imi zice ca totusi trebuie sa imi fac o noua investigatie,pt ca ceva este.Daca imi dadea o palma poate ca nu m-ar fi durut atat de tare ca acele cuvinte.Mi-a zis sa nu ma gandesc la ce e mai rau pana nu am rezultatele dar oare pot face asta ?Numai la asta ma gandesc ,de ce eu ?De ce in ultimul timp totul se strica ,totul o ia razna .....de ce ?Urmeaza cateva zile de neliniste pana voi afla adevarul ...,ma rog si sper sa fie bine ,dar simt o frica de nedescris.
De ce am scris aceste randuri ???????sa fie un semnal de alarma pt cei care amana sa mearga la medic ,pt cei care cred ca lor nu li se poate intampla nimic si stau cu dureri,tratandu-se dupa ureche ,si care cred ca daca durerea a trecut au rezolvat si problema .Asa eram si eu ..si din pacate inca mai sant asa ,inca nu m-am schimbat !!!!!!!!!

6 comentarii:

  1. cand iti vei da seama ca nimeni nu te va ajuta mai mult ca propria persoana vei avea puterea sa faci de toate pentru tine si mie mi-a fost frica la medic dar astazi sunt bine...daca ai nevoie de cineva sa vorbesti am timp sa ascult...nu uita sa speri...pup

    RăspundețiȘtergere
  2. iti doresc sa ai parte de cat mai multe zile senine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc mult si va doresc zile senine

    RăspundețiȘtergere
  4. totul o sa fie bine....trebuie sa ai incredere in propriile fortze....esti o fire luptatoare....ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere
  5. id-ul meu e diddy_mada23...let s talk girl pup sa ai o zi buna

    RăspundețiȘtergere