marți, 20 octombrie 2009

o amintire???


De multe ori ajungem intr-un punct in care spunem stop....nu mai pot ,nu mai vreau ,m-am saturat,de ce numai mie mi se intampla toate?Am ajuns la concluzia ca aproape fiecare om se intreaba asta macar o data .O persoana foarte draga mie mi-a zis o data :"o persoana incercata este o persoana iubita de Dumnezeu "nu-ti dai seama ce era in mintea mea ...........ce fel de iubire e asta sa imi iei tot ce am mai scump pe lume ,sa am parte numai de necazuri ?????????si tot acea persoana mi-a zis :"D-zeu nu-ti da mai mult decat poti duce ".Asta m-a pus pe ganduri .........daca vrei cu adevarat poti trece peste toate necazurile .Nu e usor dar cand ajungi sa treci peste ele si privesti in urma sant sigura ca o sa zici:"a meritat sa lupt cu mine insumi pt a merge mai departe",pt ca cea mai mare batalie se da cu noi,cu sufletul nostru .
De multe ori cei care ne iubesc si tin la noi incearca sa ne ajute dar nu pot daca noi nu ii lasam ,trebuie sa ne ajutam singuri lasand-ui pe ceilalti sa ne ajute.Cu cat ne inchidem mai mult in noi cu atat vom deveni mai plini de ura si va fi si mai greu si pt noi si pt ceilalti.Si daca totusi vrem sa renuntam sa ne gandim la cei pe care ii iubim ,la cei care au vrut sa ne ajute dar nu i-am lasat ,cumva se vor simti vinovati ,vor crede ca nu au stiut ei cum sa ne ajute ,vor suferi .........vor curge lacrimi.......va fi multa durere......intr-un final va trece ,durerea nu va mai fi asa de mare,isi vor putea aduce aminte de cel/cea care ai fost candva.......dar oare asta meriti????????Sa fii o amintire.............?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu