marți, 13 octombrie 2009

MAMA


Era o zi frumoasa, Era,dar ce pacat Caci nemiloasa moarte De langa noi te-a luat. Apoi ca prin minune Soarele a plecat Vrand parca sa ne zica Ca este suparat. Stropii marunti de ploaie Pe pamant au cazut Asa cum pe obraji, Lacrimi mereu ne curg. Apoi a venit vremea Acasa sa te-aducem Si langa capul tau, Toti incepeau a plange. Erai asa frumoasa Incat ziceai ca dormi, Iar eu tot asteptam Din somn tu sa te scoli. Zadarnica-asteptare.... Erai dusa demult Eu ma uit imprejur Si iar incep sa plang. In inima mea este Un semn de intrebare, De ce te-a luat pe tine Si nu pe mine,oare? Apoi cand vine vremea La groapa sa te ducem, Din ochiul tau cel stang O lacrima iti curge. Acesta-i primul semn Prin care noi vedem Ca tie-ti pare rau, Si vrei sa te urmam. Al doilea semn va fi Cand Biblia va cadea, Iar tu din ceruri zici: "Voi lua pe cineva." As vrea ca eu sa fiu Acea ce va urma Caci vreau sa fiu cu tine, Mi-e dor de MAMA mea.

Un comentariu: